Calitate versus poveste
Cine are impresia ca un brand se construieste doar pe calitate va suferi deceptii sentimentale majore. Una dintre legile fundamentale ale brandingului spune ca atitudinea publicului ignora procedurile de testare. Asta inseamna ca atasamentul fata de un produs, o firma, o idee sau un om se realizeaza pe criterii mai subiective decat vrem sa recunoastem. Ne place o bautura anume, desi concurenta sa e clar mai buna la testele de gust. Ne place o persoana desi toti din jurul nostru ne spun ca nu e pentru noi. E acea situatie in care parca o/il uram, dar ne simtim atrasi din punct de vedere sexual(si nu numai) intr-un mod uluitor. Cinicii speculeaza acest lucru. Si atrag o imagine nefavorabila asupra industriei Marketingului. Practica manipularea, minciuna si distorsiunea selectiva(da, stiu ca toate inseamna cam acelasi lucru ) si sunt obsedati de buna aplicabilitate a tacticilor(actiunilor pe termen scurt). Neglijeaza insa investitia in viitor si neaga cu o mare inconstienta eficacitatea(si de multe ori chiar eficienta) unor strategii orientate catre bun simt si sinceritate. Uita de varianta persuasiunii. E o treaba delicata aici. Linia echilibrului e foarte subtire si usor de trecut. Tentatiile sunt mari si dorinta de a musca din mar de asemenea. Castiga insa cei care au taria de caracter de a nu ceda in fata estimarilor de multe ori primitive si disperate cu trup de ROI. Castiga cei care au curajul de a-si indeplini visele trezindu-se mai intai. Castiga o poveste de mare calitate. Acest articol a fost publicat pe decembrie 15, 2008 at 12:01 am si e postata la Marketing. Poti urmari raspunsurile acestei insemnari prin RSS 2.0 feed. Puteti lasa un raspuns, sau trackback from your own site.